
Hurtownia Tapicerska "Adrian"
ul. Chorzowska 50e
44-100 Gliwice
(woj. śląskie)
Tel.: 534 608 624
E-mail: biuro@materialytapicerskie.com.pl
Reklamacje i zwroty
I. ODSTĄPIENIE OD UMOWY W PRZYPADKU ZAWARCIA UMOWY NA ODLEGŁOŚĆ - ZWROT PRODUKTÓW
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, macie Państwo prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej, w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Konsument pokrywa również koszt zwrotu zakupionego towaru.
Jeżeli chcecie Państwo dokonać zwrotu produktu:
Należy odesłać zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Państwa koszt.
Prosimy o dołączenie do przesyłki pisemnego oświadczenia, lub wypełniony formularz odstąpienia od umowy dostępny na samym dole regulaminu, w którym należy zawrzeć chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
Jeżeli zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, koszt przesyłki są po stronie kupującego.
W przypadku zwrotu towaru, nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych na nasz adres za pobraniem. Zwrot pieniędzy wykonywany jest tylko i wyłącznie przelewem na konto podane przez klienta.
W odniesieniu do powyższych umów, konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość:
a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb – tkaniny, próbki, pianki tapicerskie oraz produkty sprzedawane na metry traktowane są jak zamówienia na indywidualne zamówienie Klienta i nie polegają zwrotowi.
b) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy
c) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
d) inne przypadki szczegółowo określone w art. 38 ustawie o Prawach Konsumenta.
II. NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ - REKLAMACJE
Dokładamy wszelkich starań by zdjęcia produktów oddawały w jak największym stopniu ich realny wygląd. Zastrzegamy jednak, że kolory ze zdjęć i kolory rzeczywiste mogą się różnić - wynika to m.in. z różnego odbijania światła przez produkty przy wykonywaniu zdjęcia, ustawień ekranu na którym wyświetlane jest zdjęcie (zaleca się rozjaśnienie ekranu do maksimum), jak również z indywidualnego odbioru kolorów.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
Prosimy o przesłanie do nas produkt, który chcecie Państwo zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, lub wypełniony formularz odstąpienia od umowy dostępny na samym dole regulaminu, w którym należy opisać szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Państwa koszt.
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Państwa mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Państwa koszty poprzez: przesłanie nowej tkaniny, przesłanie innej tkaniny wedle Państwa życzenia lub zwrot pieniędzy.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Państwu szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.
Konsument pokrywa również koszt zwrotu zakupionego towaru.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego. Udzielimy Państwu wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Wszelkie zwroty i reklamacje uwzględniane będą wyłącznie na podstawie dokumentu potwierdzającego zakup w firmie Czenczek Sp. z. O.O.