Nowości
Inni Klienci kupili również:
Tkanina Panterka 04
Tkanina Panterka 04

82,99 zł

mb
Tkanina welurowa Kronos 07
Tkanina welurowa Kronos 07

22,99 zł

mb
Tkanina Tygrys 01
Tkanina Tygrys 01

82,99 zł

mb
Tkanina welurowa Nasera 08
Tkanina welurowa Nasera 08

24,09 zł

mb
Tkanina Żyrafa 01
Tkanina Żyrafa 01

82,99 zł

mb
Kodura 01 - czarny
Kodura 01 - czarny

14,99 zł

mb
Tkanina Oxford - szary 23
Tkanina Oxford - szary 23

14,99 zł

mb
Owata 600g/m2
Owata 600g/m2

11,90 zł

m2
Kontakt

Hurtownia Tapicerska "Adrian"
ul. Chorzowska 50e
44-100 Gliwice
(woj. śląskie)


Tel.: 534 608 624
E-mail: biuro@materialytapicerskie.com.pl

Reklamacje i zwroty

I. ODSTĄPIENIE OD UMOWY W PRZYPADKU ZAWARCIA UMOWY NA ODLEGŁOŚĆ - ZWROT PRODUKTÓW

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, macie Państwo prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej, w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

Konsument pokrywa również koszt zwrotu zakupionego towaru.

Jeżeli chcecie Państwo dokonać zwrotu produktu:

Należy odesłać zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie  wraz z całą jego zawartością. Przesyłka jest realizowana na Państwa koszt.
Prosimy o dołączenie do przesyłki pisemnego oświadczenia, lub wypełniony formularz odstąpienia od umowy dostępny na samym dole regulaminu, w którym należy zawrzeć chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
W ciągu 7 dni roboczych od otrzymania przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).
Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

Jeżeli zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

W przypadku zwrotu towaru, nie odbieramy żadnych przesyłek wysłanych na nasz adres za pobraniem. Zwrot pieniędzy wykonywany jest tylko i wyłącznie przelewem na konto podane przez klienta.

W odniesieniu do powyższych umów, konsumentowi nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość:

a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb – tkaniny, próbki oraz produkty sprzedawane na metry traktowane są jak zamówienia na indywidualne zamówienie Klienta i nie polegają zwrotowi.

b) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy

c) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;

d) inne przypadki szczegółowo określone w art. 38 ustawie o Prawach Konsumenta.


II. NIEZGODNOŚĆ TOWARU Z UMOWĄ - REKLAMACJE

Dokładamy wszelkich starań by zdjęcia produktów oddawały w jak największym stopniu ich realny wygląd. Zastrzegamy jednak, że kolory ze zdjęć i kolory rzeczywiste mogą się różnić - wynika to m.in. z różnego odbijania światła przez produkty przy wykonywaniu zdjęcia, ustawień ekranu na którym wyświetlane jest zdjęcie (zaleca się rozjaśnienie ekranu do maksimum), jak również z indywidualnego odbioru kolorów.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

Prosimy o przesłanie do nas produkt, który chcecie Państwo zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, lub wypełniony formularz odstąpienia od umowy dostępny na samym dole regulaminu, w którym należy opisać szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). Przesyłka jest realizowana na Państwa koszt.
W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Państwa mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Państwa koszty poprzez: przesłanie nowej tkaniny, przesłanie innej tkaniny wedle Państwa życzenia lub zwrot pieniędzy.
Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Państwu szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt.

Konsument pokrywa również koszt zwrotu zakupionego towaru.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu mailowego lub telefonicznego. Udzielimy Państwu wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Wszelkie zwroty i reklamacje uwzględniane będą wyłącznie na podstawie dokumentu potwierdzającego zakup w firmie Czenczek Sp. z. O.O.

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium